Monday, April 28, 2008

Kiitos ja näkemiin!

Tulin vain kertomaan, että minulta ei ole tulossa enää grammoja tähän koitokseen. Nyt kun olen katsellut teidän muiden jämätöitä, minulle on valjennut, että minullahan ei oikeastaan ole mitään jämiä, joita käyttää. Olen aina neulonut, mutta vasta viimeiset pari vuotta vimmattuna, joten ei ole vuosikymmenien varastoja tuhottavana. Eli mun jämistä ei oikein ole saanut mitään aikaan. Olen kyllä tekemässä kahtakin juttua, johon käytän jämiä, mutta kun niihin tulee iskemättömiäkin keriä, niitä ei kelpuuteta.

On ollut mukava seurata, mitä muut ovat tehneet, ja ainakin se neulasiili on laitettu Ravelryyn työjonoon. Mulla olisi sille ihan tarvettakin, kun neulatyynyni on maailman huonoin. Hyvää kevään jatkoa siis kaikille!

1 comment:

Puputsi said...

Hauskaa, että osallistuit. :) Kyllähän niille täysille kerille voi vielä hakea poikkeuslupaa, jos niitä on käytetty esim. yksi per työ ja jos vielä innostut?...