Monday, April 4, 2011

Anemones esittäytyy

Vihdoinkin pääsin mukaan tähän mahtavaan projektiin! :) Pari aikaisempaa ovat aina ilmestyneet nettiin muka jotenkin niin varkain, että se on mennyt minulta sivu suun, mutta nyt olen sitten sitäkin suuremmalla hurmoksella matkassa!

Jämistely on parasta käsityötä, mitä voi olla. Paitsi jämälankojen muodossa, niin tykkään kangaspuolella käyttää kierrätysmateriaalia. Mieluisinta käsityötä on tällä hetkellä virkkaus, jossa olin peruskoulussa aika surkea, mutta sitten aikuisena sain idealampun, että nyt minun tekee kauheasti mieli ruveta virkkaamaan pitsiliinoja ja niinpä hain kirjastosta ikivanhoja pitsiliinojen virkkauskirjoja, joissa opetettiin "kädestä pitäen", miten niitä tehdään. Sitten aloin "laajentaa" ja opettelin samalla tavalla myös uusimman intohimoni kirjovirkkauksen, joka onkin oivallinen tapa kuluttaa jämälankoja.

Ja sitten jotain itsestäni! Olen 28-vuotias pukuompelija Etelä-Pohjanmaalta. [Pakko mainita, että ala-asteella myös pelkäsin ompelukoneita...] Olen vasta aloittanut käsityöaiheista blogiani, joten siellä ei ole vielä kovin paljon tuotoksia, ja osa niistäkin on jo vuosia sitten tehtyjä, kun haluan nekin mukaan vähitellen. ;) Suurimman osan ajastani vievät nelijalkaiset ystäväni ja karvaiset lapseni, joita löytyy 8 koiraa, 2 kissaa, lauma kaneja ja jyrsijöitä, sekä akvaario. Eläinaiheinen blogi on täällä.

Jotain olen jo saanut valmiiksikin, mutta koska kuvat ovat vielä kameran sisällä, eikä minulla ole tässä osoitteessa piuhaa niiden siirtämiseen, niin näette ne vähän myöhemmin...

No comments: